2013. augusztus 16., péntek

Paradicsom

Végre elkezdett érni a koktélparadicsom a kertben! Tavaly eldöntöttem, hogy csak koktélparadicsomot ültetek. Mivel hagyományosból szezonban olcsón gyönyörűt lehet kapni, így helyhiány miatt úgy gondoltam, csak a különlegesebb fajtákat termesztjük. Igaz, nagyon későn vetettem el a magokat, az ablakpárkányon nevelgetett palánták elég aprócskák is maradtak. Mikor kikerültek a kertbe, 2-3 hétig csak voltak, aztán  nagyon lassan indultak növekedésnek. Sőt, néhány tavaly elhullott magról kelt palántát meghagyva láttam, hogy hacsak nem kezdem el nagyon korán a palántanevelést, gyakorlatilag felesleges vele vacakolni, a magról kelt simán behozza a palántákat. Aztán az elmúlt hetek aszályos időszaka sem használt a növényeknek, az öntözés nem ugyanaz, mint az eső. Néhány hete már azt gondoltam, idén nem szedünk róla semmit. De most talán mégis. Mindenkinek ajánlom, sokkal mutatósabb tőle minden hidegtál és saláta, mint a hagyományos, mindenki által ismert paradicsommal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése